Cuma, Şubat 24, 2012

Son günler...

Son haftaya girdik işte.
Minik kuzumun tek çocuk ,bizimse 3 olduğumuz son günler...
Doktorumuzla son  randevumuzda günümüzü belirledik...
Allahın izniyle küçük prensin geliş tarihi 1 Mart...
Rabbim her türlü aksilikten korusun,sağlıkla, huzurla , mutlulukla kavuştursun bizi...
Uzun zamandır beklediğimiz odamız geldi sayılır.Tek sorun kokusunun çıkıp silinip yerleştirilmesi.Beyaz , pırıl pırıl tam da meleklerimin odasına göre.Rabbim iyi günlerde kullandırsın İnşallah....
Bense 56 başladığım maratonda henüz 66 oldum :) Çok şükür ki sıkıntım yok. önümde taşıdığım koca yuvarlağı saymazsak görüntümde de pek değişiklik yok sayılır..Bugün 38+2 de idik.2860 ve 47cm.deydi.İkimizde gayet iyiyiz şükürler olsun...Maşallah... 
Küçük abla ise kardeşinin ona ii ki doodun pastası, balonlar süsler getireceğinden dolayı heyecanlı ve sevinçli...Son iki haftadır (özellikle bana) üzerimize çok düşüyor... Bıraksam ağaca yapışan koalalar gibi olacak :)) Bazen aklına geliyor ve 'anne kaanında bebek var ya ! ondan alamassın beni caağına (kucağınaa)diy mi?' diye soruyor.. Aslında çok ince düşünceli uyarmama gerek kalmadan hareketlerine dikkat ediyor.
Emzikli Prensesim benim !!Sonra telkinlerimizden yola çıkarak durup dururken aklına geliyor ve diyor ki ; 'Anne sen doktora git ,biz babamla evde kalcaz çok eelencez diy miiii?Sonra babaaaneme gitceez, Meysa gelcek , hoppa kaydırak götürcek babam,oyuncaklara gitceeez, patates yiyceez çok eelencez çoookk!!!... Ama sen gelme, bis ikimiz gitces pamam mı? :)) diye anlatıyor.
Bir de canı sıkıldığında  evdeysek benim hiç param kaamamış, bakkala gidemedim tüüühhh diye hayıflanıyor,dışardaysak eve gidelim artık, oyuncaklarımı  özledim ben diye tutturuyor.
Canım kızım benim, balım, ilk gözağrım, nurtanem,...Daha sen bebekliğine doymadan abla olacağını düşünce hiç kıyamıyorum sana .Hakkımızda hayırlısını diledik hep... Bizim için uygunu buymuş demek ki! 
Herşey için Şükürler olsun Rabbimize... 

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Maşallah barekallah, Allah sağlıkla doğurup kucağına almayı ve büyütmeyi nasip etsin inşallah. Son haftan ama hala isim belli değil demek. Hadi hayırlısı merak ettim bakalım ismi ne olacak.
Küçük ablacığın da prensinin de bahtları güzel olsun inşallah annesi.

EsVeD dedi ki...

Amin teşekkür ederiz tüm güzel dilekleriniz için....