Cuma, Şubat 10, 2012

Hoşgelesin !!

 Gördüğünüz tabloda 4 kişiyiz aslında...
Vaktinde gelirse küçük Prens mart başında kucağımızda olacak İnşallah...
Bana sorulduğunda daha kızım küçücüükk diyordum, ama başkalarının çocukları için  iki çocuk arasında 3 yaş olması süper ,tam vakti falan diye geveliyordum...
Büyük konuşmuşum meğer ki! Şimdi çok korkuyorum :-s
Kızımla oğlumun arasında tam 3 yaş olacak inşallah. Kızım 7 mart 2009 ,oğluşada doktorumuz 7 mart diyor :))
İsmi daha belli değil , ama cicileri yıkandı ,yatağı hazırlandı, ufak tefek eksikleri kaldı.Şimdilik doktorun sezeryan için kesin gün vermesini bekliyoruz.Günü belli olunca daha çok şey çıkacak elbet...
Gelişini dört gözle bekliyoruz...

*bu arada ne zamandır yazmayışıma kızarak yavaş, arada  buralarda olmak istiyorum İnşallah...*

2 yorum:

Yasemin dedi ki...

Harika... Paylaşımlarınız için tebrikler ve teşekkürler. :)

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

harikaa hayırlı olsun cnm tebrik ederim darısı birgün başımıza:)))