Cuma, Mart 05, 2010

Kızlar geldi...

Ay ben geldim... :)
Kaç gündür yazayım  yazayım diyorum ancak vakit buldum... Geçen hafta en son misafir telaşında kalmışım. Evvett misafirlerim geldi , hem de beklediğimden daha fazla oldular... Yani daha doğrusu damat adayları dzildiler karşıma dizi dizi... Amine , Şefika, Sevde ve de Gülay ve tabii oğulları ... Her yaş grubundan vardılar :) Neyse yedik içtik eğlendik . Bol bol Şefika mı dinledik , bu buluşmanın tekrarını yapmaya karar verdik . Ne de olsa yılların arkadaşlığı var ve yılların özlemi olmuş bizde. Hatta bir ara düşündük biz ne zaman büyüdük , anne olduk, gelin damat oynuyoruz diye. Daha dün okul yolunda kıkırdaşıyorduk :)Ahhh zaman .... Sen nasıl birşeysin. Bu da masamız  :)Biraz acemice oldu ya eh artık...




Bunlar da Biziz..  :) (ayaktaki ben olayrum, hani aralarında en kötü çıkmış olan :P )

Hiç yorum yok: