Cumartesi, Mart 06, 2010

Gezgin Esved yollarda... Eveet bugünde Sevde de idik... Yeni taşındı evine ve süper güzel bir evi  ve tam mangallık süper bir terası var ama biz hiç foto çekmemişiz :(( Neyse  bir daha ki sefere unutmam o zaman koyarım artık...

Buuu kadar gezmenin arasında aslında bir haftadadır deli gibi kızıma elbise dikiyoruz ... Hafta başından beri hergün annemdeydim. Kızıma doğum günü elbisesi diktik ... Çooooook Süper birşey oldu... Önce bütün çarşıyı talan ettik ama benim gönlüme göre birşey bulamadık... Çünkü aklımda olanı arıyorum ve tabiii ki bulamıyorum .. Alelade birşeylere para vereceğimize az biraz emekle kendimiz dikeriz dedik yine(yine çünkü bayramlığınıda anneannemiz dikmişti ben kırmızı  kadife elbise istiyorum diye tutturunca:))) ve  aldık kumaşları oturduk diktik... Gerçekten süper bişey oldu ama gösterimiz pazar gününden sonra artık... Yaptığımız her işlemi tek tek fotoladım ... Beğenen olursa nasıl olmuş baksınlar diye :))  Ve bu arada tabi ki zuzumla takım giyineceğiz :))))))
İşte bayyamlıkımız  ... Pek hoş bir foto değil ama sonra daha güzelini bulur koyarım artık...

Hiç yorum yok: