Çarşamba, Nisan 21, 2010

Teşekkür deli'mmm benim...

Bu aralar bilgisayar işe gidip geldiğinden :)yazmak ya da okumak için zamanım az oluyor.Daha doğrusu okumaktan yazmaya sıra gelmiyor. Halbuki çok şey birikti.Bir ucundan başlayayım dedim ve Seniha dan gelen hediyelerimizle başladım. 

Geçen hafta cumartesi günü öğlen vakti , tam da biz evden çıkarkene zil çaldı. 
'Kim oooo?'
' Ptt kargooo... '
:)))
Yukarıya çıkan elemanın elinden kapışım süperdi. Ne olduğunu şaşırdı karşımdaki...:)))  eee ne de olsa bir beklediğimiz vardı iki gündür.Çünkü 'Telefonunu yazmayı unutmuşsun, ben de tekrar sormayı. Hemen hazırlayıp yolladım paketi. Artık üç gün evde hapissin. :)))))) ' demişti Seniha . Paketi 'kaptığım  gibi nasıl açtığımıda hatırlamıyoru . Yırttım resmen . Bir yandan da Eslem e anlatıyorum. 'bak Seniha aracılığıyla Ecrin Neva dan  ciciler geldi sana , bakalım neler gelmiiişşş... ??? :)))))'  Ağzım kulaklarımda , heyecanla yok ettiğim paketin içinden önce mis gibi bir koku, ardından hediyeler ve bir de 'romantik' bir not çıktı... İlahi Seniha sen adamı öldürürsün kııııı.. :P
Merak ettiniz değil mi neler geldi diye.. İşte beklenen o görüntüler...  :))

Bu güzel cicilerimiz için Seniha cım sana kocamaaaan teşekkür ederiiz...
Hemen giydik gezmeye gittik ... O günden beride  nerdeyse hiç çıkartmıyoruz...:)))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

tukursunler onun ayaklarına sıpa:))
eslemim gule gule paralasın ins..