Perşembe, Nisan 22, 2010

İzmir , İzmir...

Pazartesi İzmir yolcusu idik.Zümra Eslem in kontrolleri vardı yine. Sabahın kör karanlığında kalkıp ,hazırlandım zoru zoruna kocişi uyandırdım ,ekmek arası birşeyler hazırladım, unuttuklarım var mı diye iki kez daha kontrol yapıp, o da hazırlanınca  kızımı uyandırmamaya özen gösterip oto koltuğuna yerleştirdim. Haydi hoop arabaya yerleş bu seferde. önce Eslem in koltuğunu yerleştir, sağlamlığını iki kez kontrol et. Sonra oyuncak poşetini yerleştir, yanına çantasını koy. Bu arada babiş bebik arabasını yerleştirsin. Kızı gelmeden arabayı ısıttı nasılsa. Mamalarımızın olduğu poşeti ortamıza koy. Bak bakalım Eslem hala uyuyor mu? oohhhh... uyuyor.. Şimdi ben oturayım yerime. Tekrar zihin kontrolü yapalım. Dosyasını aldım mı? Evet... Bezleri ? Evet... Yedek ve onlarında yedeği kıyafetleri? Evet... Yedek , onun yedeği ve onun yedeği emziklerimiz? Evet... Bisküvileri, pudingleri,.. ?Evet,  evet... Bu arada babiş çıktı bile yola.. Haydi Bismillah...saat: 06 Devam... Bebek arabası ? Arkadaya işte. Battaniyesi? E o da üstünde :)) Ben  eşarbımı yapmışım değil mi ? :)))oohhh evet.. :))
'  Amaaaaan ne unuttum biliyor musun? Telefonumu :(((((
yaaaaa....'
'olsun artık, ben de çift nasılsa:))'
ehh nereye geldik artık zaten, dönemeyiz...Ayol hem rahat conversleri al, hem süslü topukluları, ama telefonu unut . İyi mi ?  ( Ben zaten bunu çok sık yapıyorum. Geçen sene de üç günlüğüne İstanbul a gitmiştik.Kadir gecesi ve  arefe günü ordaydık. gündüzleri uyuduk,sahura kadar deli dana gibi gezmiştik. üç aylık hamiştim üstelik . Ben ordada unutmuştum . Sonra teeeee bilmem nereleri dolaşıp almıştık geri... )
Benim zilli bir saat uyudu hoop kalktı. Hadi Petek arkaya...Güle oynaya vardık hastaneye. önce gelişim uzmanına mı gidelim , göze mi? Bunların hepsi ayrı binalarda tabi. Altı bina var gittiğimiz. Gelişimi sorduk evvela. Nasıl kalabalık, nasıl..bırak iğneyi , nefes bile alınmıyor:((( Babiş sıra bekliyor. Bizde ikinci turdan sonra asansöre zor attık kendimizi zaten. Bekle bakalım .Halbuki randevuluyuz. İşte doktor geldi. Hemen arkasındanda babiş. Girdiğiyle çıktığı bir oldu.
'ne oldu , nereye gidiyoruz? '
'Doktorun odası değişiyormuş, neresi olduğu daha belli değilmiş.Randevu iptal olabilirmiş. Göze gidelim bakalım.'
' :=(((((( '
Geçtik diğer binaya. aaa sıra yok. Neden ki? Kız demez mi, Sabah 7.30 burda olamanız gerekiyor. sıra dolduğu için veremiyoruz. Ama bizim randevumuz var, teeee Uşaktan geldik biz amaaaa... Doktora bir sorun o zaman. sorduk Öğlen 1.30 da burrda olun sıra biterse alırım araya, dedi. ehhh denemek lazım.
 Haydiii , şimdi hiç bir işi halledemeden dönelimde gör bak... Öfffff öfffff..... 
e bari kahvaltı edelim, dedik . Kordona uzandık. Karnımızı doyuralım da aklımız yerine gelsin dimi?..

   Burada ilk kez zeytin yedi kızım.Hemde altı tane..  Çekirdeklerini de bir güzel çıkartıp elime verdi. Akıllı bıdığım benimm:))) Sonra da bebişine yedirdi çubuk krakerlerini... :))
neyse buradan da Kemeraltına giderik, anneannesiyle dedesi kızıma mama sandalyesi alacaklardı. O mu olsun , bu mu derken, chicco polly de karar verdim. Uşak ta baktım ama adam bakmaya gittiğimde başka, almaya gittiğimizde  başka fiyat verince bende sinir oldum almadan çıktım.Tebi ben nette o kadaarr çook araştırıyrum ki fiyat 265 ten 200 e düştü ben kara verinceye dek... :)) zaten sırf fiyat düşsün diye bekledimdi.. :))) Neyse sonunda babam dedi ki ' senin burdan alasın yok .İster internetten al, ister İzmirden. al parası işte...'Ehadi gelmişkene  alalım burdan dedik. Ohhh beğene beğene aldım .. çook süper oldu.. Annecim  Babacım... Teşekkür ederiz , ellerinizden öperiz:))) 
Hadi tekrar hastaneye. bakalım kim var, kim yok? neyse bu sefer gözüne girebildik gözcünün:))) Babasıyla ikisi girerler doktorun yanına hep, ben hiç giremem içim kıyılıyor doktorun ne dediğini anlamıyorum sonra diye.Bir ağladı içerde bir ağladı.. Hallettik sandım ama daha damla yapmışmış bir daha gitcekmişiz yarım saat sonra. Neyse ben bu arada gelişimciyi bulalım diye her adımımda dua ederek diğer binaya gittik. tamam dediler. geldiğiniz binaya geri dönün orda tekrar sorun . ok gittik. Burda yok sabahtan beri buraya geliyor millet ama yok dediler. e nereye gitti bu kadıııııın :< ortopedi binasındaymış had gittik. amannn yine önümüzden giren bizim doktor . koooşş :)))Neyse onuda halletik. Tekrar göze . ooohh bu da tamam.... BİTTİİİİ ... :))Azıcık dinlenelim di mi?

Hadi artık tekrar yola çıkalım... Kuzum zaten arabaya biner binmez uyudu.Ama yine 1.30 saatcik. :(( ben de azıcık rahatladım derken kalktı. Sıkıldı bu sefer.Ne oyunlar ,ne oyunlar oynadık daracık alanda. Çünkü arkada kocamaan bir koli var. zuzumun yeni cicisi:)))  eh sonunda vardık evimize .
Çok şükür... 25 haziran da tekrarımız var. Bu yollar evvelden ne güzeldi. Şimdi bitmek bilmiyor...Gelinlik için, alış veriş için giderken,gezerken ne hoştu İzmir. Şimdi hiç sevmiyorum seni . :((
Ay ne uzatmışım. olsun bu da bizim günlüğümüz di mi ama?? :)))

Hiç yorum yok: