Salı, Mart 30, 2010

bebek.com forum sitesinden alıntıdır . özeldir.
Merhaba herkese...
  erken ve zor bir doğum, sıkıntılı bir bekleyişin ardından kendime geliyorum sonunda çok şükür.
  Minişimle 33. hafta kontrolümüzde dr 2 haftalık gelişim geriliği olduğunu söylemiş mart sonu nisan başı doğum tarihi vermişti. telaşlandık canımız sıkıldı tabi bu duruma çünkü önceki kontroldede  fark etmiş ve bize söylememiş.Ertesi gün  biz de başka dr  da gittik o da bebeğin durumunun iyi olduğunu  söyledi ve 8 nisana gün verdi. neyse biraz rahatlattı ertesi haftaya tekrar gelin dedi. baktık iş ciddileşiyor odayı badana yapalım dedik başladık.
 2. gün aksam 5 gibi bir ıslaklık geldi ne olduğunu anlamadım 7 ye kadar bekledim gitgide artınca dr aradım hemen hastaneye git nişan geliyodur dedi oysa daha 1 ay vardı. korktum hemen koştuk hstnye. ebe baktı açılma var ama yumuşak bu dedi çünkü bebikim ters duruyordu hep yine dönmemişti.  neyse git yat bekle dedi odaya geçtim başladım beklemeye  hiç bir seyim hazır değildi diyorum daha 1 ay var olmaz diyorum ama kızım gelmeye kararlı sancılarım başladı saat 11e kadar bekledim ne gelip kontrol eden var ne bakan. nöb dr gelmeyince kendi dr aradım tamam ben gelirim ama nöb dr  gıcıktır içeri almaz kaçak gelip bakayım dedi. bekliyoruz... bir yandan suyum gelir bir yandan sancım ,bebek ters, zamansız, badana da bitmedi, evimin temizliği olacak daha, e daha ne isim vericez belli değil şunu da yapacaktım bu da olacaktı oooff oof...
 herkes telaşlı ben sırıta sırıta bakınıyorum. hem sancım var hem sırıtıyorum nasıl oluyorsa ... neyse dr geldi meğer tel de beni hatırlayamamış ondan gecikmiş beni görünce o da telaşlandı çünkü   daha 35 haftalığız bebek küçük . erken olduğu için ilaç vermesi gerek ama nöb dr  hem bana bakmıyor hem de benim dr içeri almıyor bu nedenle bana müdahele yapılamıyor. dr muz dediki hadi başka hstneye gidelim . gece 1 olmuş ben sancılar içinde başka hstneye taşındım orda ilaçdı serumdu ne eline geçerse veriyor doğumu durdurmak için . Ama bünyem kabul etmedi... doğum gerçekleşecek dedi dr muz ama bu hstnede bize uygun küvez yok hadi tekrar devlet hstnesine dedi, sabahın 5 i ben tekrar sancılar içinde hst değiştirdim . 8 saatir sancı çekiyorum ve bebek gelicem diyor bir an evvel doğursam artık diye dua ediyorum ama bebek hala ters... yani sonuçta sezeryan olacak ama ben ordan oraya koşturmaktan doğum yapamıyorum.
neyse 12 saat boşu boşuna sancı çekip 8.5 ta sezeryana girdim. bebeğimi hemen kuveze aldılar tabi.
 35 haftalık ve 2010 gr 40 cm  doğmuş.
ben hiç göremedim 2 gün boyu uşak ta kaldı. solunum yetmezliği vardı sıkıntılıydı babamızın içi rahat etmedi izmire sevk ettirdi. behçet uz da yer bulduk  gitsin mi dedi gitsin dedim .daha iki günlük  zuzumu hiç görmeden baba kız beni bırakıp izmire gittiler.burada iken enfeksiyon kapmış.  giderken mide kanaması geçirmiş neredeyse beyin kanamsıda geçirecekmiş..kanında trombosit problemi varmış.oradayken ikikez uzaktan baktım bebğime.kanındaki problemi düzeldi sarılık geçirdi hepsi orda tedavi oldu bense anca sütümü sağıp sağıp gönderdim 20 gün boyunca.
 21. gün kavuştuk sevgili bebeğimle. Hemen emmeye başladı iki gecede ben kaldım yanında sonra evimize geldik . sıkı güvenlik altında odamıza ne kimse girdi ne biz odadan dışarı çıktık gerçi iki kez izmire kontrole gittik ama evde denetim sıkıydı.
       Allahıma şükür hepsi geride kaldı artık şimdi rahatladık. amanın ne çok yazdım sıktım değil mi... dolmuşum herhalde anlatacak yerde geziyormuşum
 
  ZÜMRA ESLEM le olan serüvene daha sonra devam ederim artık.
Herkese selamlar sütlü bebiklerede bol bol öpücükler sevgilerimle...

Hiç yorum yok: