Perşembe, Şubat 18, 2010

Bir ucundan başlamak lazım, Bismillah diyerek geldim... 
Kaç gündür düşünüyorum ne anlatsam diye sonunda buldum. Her sabah Kuzumla ekmek almaya niyetlenip hiç bir sabah buna muvaffak olamayan ben , buzdolabından çıkardığım anneciğimin elleriyle yaptığı peksemetleri çıkardım , ısıttım , kahvaltı yapıyorum... Aslında  bugün  sabah kesin gidecektik :D ancak ben daha kuzumu giydirüp karnını doyururken  küçük hanım uyudu... Yine oturduk ... Her sabah kessinn gidicük diyoruz ama :))Bir sabah hava soğuk oluyor, başka gün pusetimiz olmuyor, bir diğeriki gün  ekmek almaya gideceğimize kahvaltıya gideriz diyorum...  Gerçi bunu ben evlendiim günden beri yaşıyorum , yani sorumlusu sadece Zümra'cık değil ya  olsun. Kaç gündür yazmak için sebep arıyorum dedim ya , aslında var son başvuru günü son saatte( herzamanki gibi:P ) üni. sınavına başvurdum ... Sevgili Betüşüm saolsun; verdi gazı verdi gazı , yaparız biz, beceririz, bırakman hataydı, sonuna kadar gideceğiz, örtmen oliciğiz diye kandırdı beni... :) artık başı  sonu Hayırlı olsun İnşallaaahhh... AMİN diyin hııı...
Neyse bu arada Zümracık neler  yaporr  derseniz.Kısaca deliriyor diyebiliriz.. Gece 11.30 gibi yatıp sabahın kör karanlığında kalkıyor ve de anasını da deli ediyor..Hangi ara uyudun mübarek gece kaç kez kalkıyorsun zaten acıkıp acıkıp, sabah 7de ayağa dikiliyor birde. Sonra taa 10 gibi falan tekrar yatış. bakalım  şimdi ne kadar uyuyacak. ALLAH sağ avcumun içisi kaşındı bir anda .. sanırım biri bana acıdı bu yorgun bedeni alışveriş yaparak dinlendirsin diye para gönderecek zaar.. :))) hahah ne hoş olurdu...
İşte ilk keze bu kadar yeter diyorum belki bir ara yine uğrarım ... :p
Görüşürüüüzzz... :P 

Hiç yorum yok: